کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان

(فهما) فرهنگ و هنر مساجد ایران

کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان

(فهما) فرهنگ و هنر مساجد ایران

کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان

((من سفارش می کنم که کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید،البته با همکاری بسیج)) "مقام معظم رهبری "
ادمین کانال تلگرام، سروش و صفحه اینستاگرام کانون فرهنگی هنری نور سامان
kanounnoorsaman@


ارتباط با مدیر :
rezasaffarisamani@gmail.com

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

دیدار اعضای کانون فرهنگی هنری نور شهر سامان با خانواده معظم شهدا

کانون فرهنگی هنری نور سامان | پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ب.ظ
دیدار اعضای کانون فرهنگی هنری نور شهر سامان با خانواده معظم شهدا
اعضای کانون فرهنگی هنری نور سامان با همکاری بسیج به منظور قدردانی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با خانواده شهیدان «رحمت الله اسماعیل زاده» و «علیرضا یزدانی» دیدار کردند.
 

 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «رضا صفاری سامانی» در دیدار اعضای کانون فرهنگی هنری نور شهر سامان که با همکاری بسیج برگزار شد، گفت: دیدار از خانواده شهدا یک وظیفه عمومی است چرا که شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان بابیان اینکه امنیت و آرامش امروز خود را مدیون شهامت و از خود گذشتگی شهدا هستیم افزود: امروز ما نوجوانان و جوانان با حضور در مسجد و انجام فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

 

وی در ادامه بابیان اینکه شهدا و خانواده های شهدا سرمایه های اصلی نظام هستند ابراز کرد: دیدار از خانواده شهدا یک وظیفه عمومی است.

 

صفاری سامانی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا به ما جوانان در برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی روحیه مضاعف می دهد و قطعا این روحیه موجب موفقیت و سربلندی می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان یادآور شد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا از برنامه های مهم کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان است که در طول سال برگزار می شود.

 

 

  • کانون فرهنگی هنری نور سامان