کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان

(فهما) فرهنگ و هنر مساجد ایران

کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان

(فهما) فرهنگ و هنر مساجد ایران

کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان

((من سفارش می کنم که کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید،البته با همکاری بسیج)) "مقام معظم رهبری "
ادمین کانال تلگرام، سروش و صفحه اینستاگرام کانون فرهنگی هنری نور سامان
kanounnoorsaman@


ارتباط با مدیر :
rezasaffarisamani@gmail.com

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

طرح مسجد مطالبه گر در مسجد جامع شهر سامان برگزار می شود

کانون فرهنگی هنری نور سامان | دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۵۸ ب.ظ

 

🔹فرزاد محمدی از برگزاری طرح #مسجد_مطالبه_گر در مسجد جامع شهر سامان  خبر داد .
این طرح  با همکاری #پایگاه_بسیج شهید بهشتی و #کانون_فرهنگی هنری نور سامان برگزار می شود.

🔹به نقل از  گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج امام جواد علیه السلام ؛ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی سامان گفت: اولین برنامه با هدف حل مشکلات و با محوریت پرسش و پاسخ  با حضور شهردار  و اعضای شورای اسلامی  برگزار شد.
🔹این مقام مسئول افزود: در این نشست  مسجدمطالبه گر شهروندان سامانی ، بسیجیان و اعضای مسجد حضور داشتند . و از  نزدیک با مسولین صحبت هایی  را شنیدند و قول هایی در خصوص رفع مشکلات شهری از آن ها گرفتند.

🔹وی ادامه داد: بعداز گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی و ارائه خدمات زیادی به مردم ولی هنوز با برخی از  مشکلات شهری  روبرو هستیم، که ان شاالله تلاش می شود در فرصت آتی مسولین شهری  را پای صحبت های مردم بکشانیم و از آنها مطالباتی در خصوص رفع مشکلات  درخواست شود.

🔹محمدی در ادامه ابراز کرد؛ یکی از اهداف از برگزاری این طرح ، ارتباط مستقیم شهروندان سامانی ، بسیجیان و اعضای مسجد  با  بیان مشکلات در جهت رفع و ارائه راهکار مناسب در بین این ارتباط دو سویه خواهد بود.

🔹وی خاطر نشان کرد ؛این طرح به صورت ماهانه چهار شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور مسئولین شهرستان سامان برگزار میگردد.
25 آبان 98

 

  • کانون فرهنگی هنری نور سامان

کلاس آموزش قرآن ویژه نوجوانان

کانون فرهنگی هنری نور سامان | پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۴۴ ب.ظ

♦️کلاس آموزش قرآن ویژه نوجوانان هر هفته دوشنبه ها 1 ساعت قبل از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر سامان  در نیمه دوم سال 1398 با همکاری کانون فرهنگی هنری نور  و پایگاه بسیج شهید بهشتی سامان برگزار می شود.

 

 

  • کانون فرهنگی هنری نور سامان

طرح اتصال دانش آموزان به مسجد

کانون فرهنگی هنری نور سامان | پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۳۹ ب.ظ

طرح «اتصال دانش آموزان به مسجد» توسط کانون فرهنگی هنری نور سامان برگزار می شود
صفاری سامانی از برگزاری طرح «اتصال دانش آموزان به مسجد» توسط کانون فرهنگی هنری نور سامان خبر داد و گفت: این طرح با موضوع تربیت و تقویت بنیه فکری، معنوی و رفتاری نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

«رضا صفاری سامانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: طرح «اتصال دانش آموزان به مسجد» به همت اعضای کانون فرهنگی هنری نور سامان با برگزاری فعالیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برگزار می شود.
 
مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان در ادامه افزود: طرح «اتصال دانش آموزان به مسجد» در قالب کلاس های مختلف، همایش، نشست، گردهمایی، مسابقه و اردو برگزار می شود.
 
وی ابراز کرد: تقویت بنیه اعتقادی جوانان، کاهش معضلات اجتماعی، تشویق و ترغیب خانواده ها برای شرکت در مناسبت های ملی مذهبی و شرکت در نمازهای جماعت از اهداف برگزاری طرح «اتصال دانش آموزان به مسجد» است.
 
صفاری سامانی در ادامه تصریح کرد: در طرح «اتصال دانش آموزان به مسجد» با استفاده از برگزاری برنامه های علمی، فرهنگی و ورزشی سعی در تشویق نوجوانان و جوانان برای حضور در مساجد هستیم.
 
مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان بابیان اینکه طرح «اتصال دانش آموزان به مسجد» در مسجد و محله برگزار می شود گفت: علاقه مندان در رده های سنی ۱۵ تا ۲۱ سال می توانند با حضور در مسجد جامع سامان در این طرح شرکت کنند

  • کانون فرهنگی هنری نور سامان

طرح مسجد مطالبه گر در مسجد جامع شهر سامان

کانون فرهنگی هنری نور سامان | پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۳۰ ب.ظ

طرح #مسجد_مطالبه_گر با حضور  شهردار و  اعضای شورای اسلامی محترم شهر سامان  بین شهروندان سامانی و جوانان ، نوجوانان (#بچه_های_مسجد ) با محوریت پرسش و پاسخ در مسجد جامع شهر سامان توسط پایگاه بسیج شهید بهشتی و #کانون_فرهنگی_هنری_نور سامان  برگزار شد.
۲۲ آبان ۹۸
 

  • کانون فرهنگی هنری نور سامان