کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان

(فهما) فرهنگ و هنر مساجد ایران

کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان

(فهما) فرهنگ و هنر مساجد ایران

کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان

((من سفارش می کنم که کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید،البته با همکاری بسیج)) "مقام معظم رهبری "
ادمین کانال تلگرام، سروش و صفحه اینستاگرام کانون فرهنگی هنری نور سامان
kanounnoorsaman@


ارتباط با مدیر :
rezasaffarisamani@gmail.com

طرح اتصال دانش آموزان به مسجد

کانون فرهنگی هنری نور سامان | پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۳۹ ب.ظ

طرح «اتصال دانش آموزان به مسجد» توسط کانون فرهنگی هنری نور سامان برگزار می شود
صفاری سامانی از برگزاری طرح «اتصال دانش آموزان به مسجد» توسط کانون فرهنگی هنری نور سامان خبر داد و گفت: این طرح با موضوع تربیت و تقویت بنیه فکری، معنوی و رفتاری نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

«رضا صفاری سامانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: طرح «اتصال دانش آموزان به مسجد» به همت اعضای کانون فرهنگی هنری نور سامان با برگزاری فعالیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برگزار می شود.
 
مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان در ادامه افزود: طرح «اتصال دانش آموزان به مسجد» در قالب کلاس های مختلف، همایش، نشست، گردهمایی، مسابقه و اردو برگزار می شود.
 
وی ابراز کرد: تقویت بنیه اعتقادی جوانان، کاهش معضلات اجتماعی، تشویق و ترغیب خانواده ها برای شرکت در مناسبت های ملی مذهبی و شرکت در نمازهای جماعت از اهداف برگزاری طرح «اتصال دانش آموزان به مسجد» است.
 
صفاری سامانی در ادامه تصریح کرد: در طرح «اتصال دانش آموزان به مسجد» با استفاده از برگزاری برنامه های علمی، فرهنگی و ورزشی سعی در تشویق نوجوانان و جوانان برای حضور در مساجد هستیم.
 
مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع شهر سامان بابیان اینکه طرح «اتصال دانش آموزان به مسجد» در مسجد و محله برگزار می شود گفت: علاقه مندان در رده های سنی ۱۵ تا ۲۱ سال می توانند با حضور در مسجد جامع سامان در این طرح شرکت کنند

  • کانون فرهنگی هنری نور سامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی